wtorek, 11 marca 2014

A może by tak wrócić do blogowania....

Z tego co widzę to ostatni post zamieściłam niemal rok temu, a od tego czasu dużo się wydarzyło.

Największym wydarzeniem w ciągu ostatniego roku był dla mnie wyjazd na semestr studiów w ramach programu Erasmus do Portugalii, do Porto. Było to dość spore przeżycie, a przede wszystkim szkoła życia :)
Tego typu doświadczenie powinien mieć każdy - musisz żyć i odnaleźć się w nowym miejscu, gdzie nie masz znajomych, nie znasz języka, nie znasz miasta i w dodatku do tej pory mieszkałeś z rodzicami :P

Ja byłam postawiona właśnie w takiej sytuacji - przyjechałam do Porto bez miejsca do spania, nie znając języka. Wiedziałam tylko gdzie jest mój hostel i że czeka tam na mnie koleżanka z Polski z którą miałam studiować przez najbliższe pięć miesięcy.



Jak widać wróciłam cała i zdrowa z głową pełną wspomnień i obserwacji.

Wracam do blogosfery, ponieważ mam trochę czasu, chcę się rozwijać w różny sposób, chcę się dowiadywać i zdobywać informację.

Informacjami chcę się również dzielić :) Myślę że zmieniłam się trochę przez ten czas, a jestem z tego bardzo dumna :)

Tak więc powoli wrócę do prowadzenia bloga i mam nadzieję że to też pozwoli mi na zdobywanie nowego doświadczenia i pozwoli na rozwijanie się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz