środa, 7 maja 2014

Niech te promocje w Rossmanie się już skończą !!! Bo zbankrutuję :P

Nigdy nie byłam jakąś wielką maniaczką kosmetyków czy kolorówki. No ale jak widzę promocję na kosmetyki 49% w Rossmannie to ciężko przejść obok obojętnie :D

Więc niestety  i mnie dopadło zakupowe szaleństwo. Nie wiem jeszcze co o tym wszystkim myśleć, bo sumując nawet sporo się tego zebrało - mimo wszystko jestem zadowolona z zakupów. 
Na swoją obronę dodam jedynie, że nie uległam pierwszemu tygodniu kiedy w promocji były podkłady. 

Ale za to uległam kolejnym tygodniom :P Gdy spojrzałam na swoje wszystkie zdobycze, to zakręciło mi się lekko w głowie, po czym zaraz usiadłam abym wam wszystko opisać ;) Generalnie jestem zadowolona z oszczędności dzięki promocji i mam nadzieję że będę ze wszystkiego zadowolona. A oto lista moich promocyjnych zdobyczy.

- tusz do rzęs MaxFactori 2000 kalorii
- tusz do rzęs Eveline Volumix - Fiberlast
- szminka Rimmel nr 660
- pomadka FlosLek z wit A i E (kupiona poza promocją)
- lakier Wibo piaskowy Candy Shop
- odżywka MissSporty 5w1
- lakier do paznokci Revlon perfumerie Pink Pinapple
- lakier do paznokci Revlon perfumerie Vild Violet
- odżywka do paznokci Miracle Cure Sally Hansen
- żel pod prysznic Nivea Creme Care


Po lakiery z Revlona  i odżywkę Sally Hensen w Rossmannie wybierałam się specjalnie - w tym celu napisałam do obsługi klienta sklepu Rossmann, aby dowiedzieć się gdzie mogę dostać poszukiwane przeze mnie perełki. 

Dodatkowo zakupiłam również kilka innych kosmetyków w ramach promocji w drogerii Natura oraz w SuperPharm.



Wodę termalną Uriage zakupiłam pod wpływem wielu opinii w blogosferze. Zdecydowałam się na jej zakup ponieważ akurat była promocja na produkty Uriage i kupiłam ją za jakieś 12 zł, gdzie cena regularna to ponoć około 30 zł. Z kolei odżywkę Life kupiłam, ponieważ jestem w trakcie poszukiwania odpowiedniej odżywki dla mnie, w ramach zastępstwa za Eveline 8w1. Lakier Rimmel kupiłam w Naturze, ponieważ nie mogłam już wytrzymać do promocji w Rossmannie :P Wybrałam ten kolor bo zachwalała go Niesia na swoim kanale i pod wpływem jej, zdecydowałam się na zakup lakieru w czasie promocji.

Zakupy są dość spore to fakt. Ale dzięki temu nie będę miała się już za czym rozglądać w najbliższym czasie w drogeriach - przynajmniej taką mam nadzieję ;)

Czy wam też udało się kupić na promocji w Rossmannie coś interesującego??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz