poniedziałek, 28 stycznia 2013

Timotey wychodzi na prostą

Nowa seria Timotey cieszy się dość sporą popularnością.
Można je kupić bez problemu w większości sklepów za 10 zł, a także w biedronce za około 8 zł.
Ja własnie skończyłam używać szamponu Timotey 2 m 1 Intensywna Regeneracja z olejkiem kokosowym.
Szampon miał bardzo ładny kokosowy zapach (komponował się z moim obecnym mleczkiem pod prysznic) i odpowiednio gęstą konsystencję.

Teraz zaopatrzyłam się w szampon od Timotey Intensywny Kolor. Szampon jest generalnie przeznaczony do włosów farbowanych, a jako że miał śliczny owocowy zapach, to się na niego skusiłam ;) Po kilku użyciach, muszę przyznać, że jestem z niego zadowolona. Włosy nie są obciążone, ale za to miękkie i puszyste.


Mam włosy delikatne i szybko przetłuszczające się. Włosy myję codziennie. Wybierają szampon staram się aby nie obciążał on włosów, a jedynie nadawał im lekkości i zwiększał objętość, aby optycznie wydawało się że jest ich więcej.

W całej ofercie nowej serii Timotey można znaleźć 5 propozycji. Ja na razie wypróbowałam dwa z tej serii, ale jeśli będę miała możliwość, to na pewno wypróbuję inne.


Do tej pory nie znalazłam mojego idealnego szamponu. Cały czas więc szukam tego który mógłby mnie zadowolić....

Macie może jakiś swoich faworytów wśród szamponów?

2 komentarze:

  1. no no zmienili szate na bardzo korzystna.
    Chetnie uzylabym kazdego po kolei:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się tylko, czy wraz z szatą graficzną zmienił się skład lub jakoś ich szamponów. Kiedyś używałam szampon złociste refleksy, ale nie mam ochoty wracać do niego. Wolę wypróbować coś innego :)

      Usuń