poniedziałek, 28 stycznia 2013

Żel pod prysznic od Yves Rocher

Właśnie skończył mi się żel pod prysznic  Ylang Yang z Yves Roche, więc czas na krótką recenzję :)

Żel pod prysznic to dla mnie produkt codziennego użytku, więc całkiem sporo ich zużywa. Żel kupiony w Yves Rocher charakteryzuje się przede wszystkim mocno intensywnym zapachem. Jednak nie jestem pewna  do końca co to za zapach. Na opakowaniu napisane jest, że jest to zapach kwiatu Ylang Ylang. Z wyglądu przypomina mi raczej kwiaty które kwitną u nas gdzieniegdzie wiosną, czyli tzw. "złotokapy".


Może nie do końca przypominają wyglądem, ale wydaje mi się że ów żel, ma podobny zapach.

Na pewno zastanowię się jeszcze nad zakupem kolejnego żelu z Yves Rocher, ponieważ sporo blogererek je poleca, jednak w obecnej ofercie jest tak duży wybór żeli, że czasem nawet ciężko się jest na coś zdecydować ;)
Cena tego żelu to około 8.90 zł za 200 ml. To dość sporo jak na taki mały żel. Nie jest może jakoś oszałamiający w konsystencji, czy w tym jak się pieni, ale jego zaletą jest zdecydowanie zapach. Zapach nie jest też sztuczny, więc stąd zapewne wysoka cena.
Na pewno warto wypróbować, ale na razie nie będę kupować kolejnego.

2 komentarze:

  1. wyglada ciekawie i mysle ze pachnie rewelacyjnie, cena tez znosna wiec mozna mu wybaczyc konsystencje:)

    OdpowiedzUsuń