środa, 10 kwietnia 2013

BioNawilżenie cery z ziaja

Podczas mojej ostatniej wizyty u kosmetyczki, dowiedziałam się, że mam wysuszoną cerę po zimie i powinnam się skupić na jej nawilżeniu. Zawsze jestem zadowolona z tego, że moja skóra jest matowa a nie błyszcząca. Ale wiem, że sucha skóra, to zła skóra. Trzeba więc o nią zadbać.



Po wizycie w sklepie osiedlowym zaopatrzyłam się w krem bionawilżający do cery tłustej  i mieszanej biała herbata z witaminą A i E i prowitaminą B5. Wybierając produkty ten produkt miałam zaufanie, że mnie nie uczuli. Wydaje mi się, że właśnie z tego są między innymi słynne są kosmetyki ziaja, że nie uczulają, a przynajmniej jeszcze o tym nie słyszałam (na opakowaniu jest napisane, że kosmetyk był przebadany dermatologicznie i alergologicznie).



Działanie: intensywnie nawilża skórę i reguluje aktywność gruczołów łojowych. Zmniejsza nadmierne złuszczanie naskórka oraz skutecznie łagodzi podrażnienia. Stanowi doskonały podkład pod makijaż. 



Cały czas mam jeszcze mieszane uczucia co do tego kremu. Przede wszystkim dlatego, że gry pierwszy raz go użyłam, to miałam potem jakieś dziwne problemy z cerą, ale mogło to być również spowodowane używaniem innego kosmetyku do twarzy. Obecnie stosuję go od czasu do czasu i nie miałam żadnych problemów. Bardzo podoba mi się konsystencja tego kremu ponieważ jest lekka. Z wchłanianiem jest różnie. Używając go rano, wydawało mi się, że za wolno się wchłania i potem przez cały dzień czuję niewielką lepkość. Wieczorem z kolei wydawało mi się, że wchłania się znacznie szybciej - nie wiem jak to się dzieje XD Ale po stosowaniu go na wieczór, rano skóra twarzy wyglądała znacznie lepiej - możliwe że jest to również związane z czasem wchłaniania. W nocy jest więcej czasu na wchłonięcie niż rano, stąd ten efekt.


Jestem zadowolona z tego kosmetyku. Nie podrażnia, nie obciąża skóry, jest lekki. Ale nie jestem przekonana abym jeszcze do niego wróciła. Będę raczej chciała spróbować czegoś innego.

A wy macie jakieś ulubione kremy od Ziaja?



1 komentarz:

  1. używałam tego produkty i u mnie sprawdził się super, pod makijaż i na noc, Karolina

    OdpowiedzUsuń