wtorek, 2 kwietnia 2013

Naturalnie z Białym Jeleniem

Jakiś czas temu, wygrałam w końcu swoje pierwsze rozdanie za pośrednictwem serwisu bangla.pl na który chętnie często zaglądam. Wzięłam udział w testowaniu czterech produktów Biały Jeleń wyprodukowanych przez firmę Pollena Ostrzeszów. Do testowania miałam otrzymać 4 produkty, ale w moje paczce, znalazło się jeszcze kilka próbek innych produktów od Polleny, głównie próbki szamponów.


Podsumowując miałam do przetestowania

  • Hipoalergiczny żel pod prysznic Biały Jeleń z kozim mlekiem
  • Hipoalergiczny szampon do włosów Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem
  • Hipoalergiczny żel do higieny intymnej Biały Jeleń z chabrem bławatkiem
  • Hipoalergiczne mydło w płynie naturalne Biały Jeleń
  • 10 próbek : szampon do włosów, żel do mycia twarzy, płyn do higieny intymnej
Uzbrojona w taki zestaw próbek postanowiłam od razu zrobić sobie dzień z Białym Jeleniem :) Skupiłam się przede wszystkim na większych próbkach które otrzymałam.

Hipoalergiczny szampon do włosów Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem

Bardzo podoba mi się pomysł, aby produkować kosmetyki hipoalergiczne, czyli nieuczulające. W świecie, gdzie wszędzie otacza nas chemia, dobrze wiedzieć, że są kosmetyki, co di których możemy mieć pewność, że nie uczulają. 
Ale jeśli chodzi o działanie tych kosmetyków, no to tutaj sprawa wygląda już nieco inaczej. Bo tak to już jest, że to co naturalne, nie zawsze działa tak jak byśmy tego chcieli. I tak jest z szamponem. 
Szampon ma przyjemny zapcha, kolor i konsystencję. Ale minusem jest to, że niestety nie pieni się zbyt obficie i w efekcie włosy nie są zbyt puszyste po umyciu i są splątane. Moje włosy mają to do siebie, że nie jest ich za wiele i zawsze chętnie sięgam po produkty, które dodają włosom objętości. Niestety ten szampon, nie sprawdził się pod tym względem. 

Hipoalergiczny żel pod prysznic Biały Jeleń z kozim mlekiem


Żel pod prysznic jest dla mnie codziennością i bardzo lubię testować nowe propozycje. Bardzo się również cieszyłam z żelu z kozim mlekiem, licząc, że pomoże mi utrzymać skórę nawilżoną. W końcu kozie mleko, przecież z tego słynie. 

Producent o żelu: Hipoalergiczna receptura żeli sprawia, że produkty te delikatnie oczyszczają, nie podrażniając skóry. Nawilżają i pielęgnują. Specjalne substancje zapewniają odpowiednie nawilżenie oraz zapobiegają nadmiernemu wysuszeniu naskórka. Codzienne stosowanie żeli daje uczucie zdrowej i zadbanej skóry. Naturalne mleko kozie zapewnia odpowiednie odżywienie i nawilżenie skóry, dlatego odzyskuje ona elastyczność oraz jedwabistą gładkość. 

Żel bardzo fajnie czyści skórę. Zapach jest bardzo delikatny, niemal niewyczuwalny - ale to ma również swoje plusy. Minusem jest dla mnie to, że jednak nie nawilża skóry. Po umyciu się nim, miałam raczej suchą skórę, ale nie ściągniętą. Może to była raczej kwestia tego, że była to po prostu czysta skóra, która była gotowa do dalszej pielęgnacji.

Hipoalergiczny płyn do higieny intymnej Biały Jeleń z chabrem bławatkiem


Ten żel do higieny intymnej był chyba dla mnie największą przyjemnością do stosowania. I mogę go śmiało wszystkim polecić, ponieważ nie zawiedziecie się na nim. 
Podoba mi się w nim wszystko. Kolor, działanie i to, że wystarczy odrobina, aby żel zaczął się pienić i można nim było umyć co trzeba. Nie podrażnia i jest delikatny dla skóry. Dzieje się tam zapewne dzięki chabrowi, który również działa łagodząco. 

Od producenta: Substancje pielęgnujące w żelu z chabrem bławatkiem: 
  • ekstrakt z chabra bławatka i pantenol, które działają przeciwzapalnie oraz przeciwbakteryjnie
  • alantoina doskonale kojąca i regenerująca uszkodzony naskórek
  • kwas mlekowy przywracający fizjologiczne pH delikatnych miejsc intymnych
Niestety nie umiem potwierdzić tych obietnic, ponieważ nie mam problemów z strefami intymnymi. Jednak mogę zapewnić, że żel jest bardzo delikatny i na pewno nie podrażnia.


Hipoalergiczne naturalne mydło w płynie Biały Jeleń


Już od jakiegoś czasu nie przepadam za mydłami w płynie. Pod prysznicem wolę używać żelu pod prysznic, a do mycia rok, wolę mydło w kostce. Jednak nic złego nie można powiedzieć o tym mydle w płynie. Przyjemne i delikatne i myje!! Nie pachnie, ale za to radzi sobie z usuwaniem brudu, czy jakiś tłustych rzeczy. Nie mogę mu nic zarzucić. Na pewno jeśli ktoś chętnie stosuje mydła w płynie, może wypróbować i to. Na pewno nie będzie miał podrażnionych dłoni, jedynie czego może zabraknąć, to intensywnego zapachy. No ale to w końcu naturalne mydło w płynie :)

Podsumowując.
Kosmetyki hipoalergiczne na pewno są warte uwagi, zwłaszcza dla osób z tendencjami do alergii skórnych. Dla wymagających, to na pewno za mało, zwłaszcza że kosmetyki mają za zadanie przede wszystkim czyścić, a nie nawilżać. Moim hitem okazał się żel do higieny intymnej, z którym zaprzyjaźnię się na dłużej. Warto również zwrócić uwagę na żel pod prysznic, który bardzo dobrze czyści skórę z zanieczyszczeń, jednak wymaga dodatkowego nawilżenia. 

Jednym zdaniem: jestem na tak, ale tylko raz na jakiś czas.


Wszystkie kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz