wtorek, 2 kwietnia 2013

Maska do włosów Pantene Intensywna Maska Odbudowująca

Maska Pantene trafiła do mnie już jakiś czas temu w moje ręce, kiedy miałam problem z przesuszonymi włosami. Byłam bardzo zadowolona z natychmiastowego efektu jaki dała mi maska - włosy były delikatne, gładkie i puszyste. Pragnęłam je dotykać niemal cały czasu :)



Maska jest dość prosta w użyciu. Nakładają się ja na umyte i mokre włosy - na całej długości (lub tylko na końce, jak poradziła mi fryzjerka). Następnie maska pozostaje na włosach około 5 minut, po czym spłukuje się ją ciepłą wodą. Włosy po wysuszeniu są miękkie i delikatne.

Jednak nie jest to maska idealna. Nie jest to maska, która utrzymuje na dłużej swoje działanie. Ma raczej działanie jednorazowe. Już następnego dnia po umyciu włosy są znów takie same - no może nie aż tak suche, ale nie ma jakiejś znacznej metamorfozy czy poprawy. Nie wpływa również znacząco na zmianę struktury włosa - nie wzmacnia go, jedynie wygładza.

Tak więc maska jest bardzo fajna, bo daje natychmiastowy efekt, ale nadal szukam czegoś co odżywi moje włosy na dłużej. Ostatnio Pani fryzjerka zauważyła, że moje włosy nie kręcą się same jak kiedyś. Jeszcze rok temu kiedy ścięłam włosy, byłam zachwycona tym, jak moje włosy świetnie same się kręcą, bez stosowania pianki. Dziś już niestety się tak nie kręcą jak kiedyś i szukam sposób co zrobić, aby przywrócić im energię.

Może macie jakieś pomysły? Dużo słyszałam o olejowaniu włosów, ale nadal to dla mnie czarna magia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz