niedziela, 17 lutego 2013

Chwila przerwy na Londyn

Chciałam was poinformować, że robię sobie tydzień przerwy od bloga, na wypad do Londynu.
Właśnie zaczęły mi się ferie, w związku z zakończoną sesją i rozpoczęciem już 2 semestru :)

Do Londynu jadę odwiedzić mojego chrześniaka i  przy okazji zrobić jakieś zakupy. Więc na pewno za jakiś czas pojawi się kilka propozycji z Londynu. Jeszcze nie wiem co to będzie, bo na razie nie mam żadnych planów, zobaczymy co mi wpadnie w oko ;)

Tak więc, jak wrócę na pewno będzie o czym pisać. 

Życzę wszystkim udanego tygodnia, a ja lecę po trochę słońca do UK. 


4 komentarze:

  1. Zazdroszczę takiego wyjazdu ;) Ja też mam teraz wolne, ale nigdzie się nie wybieram :(
    Może przywieziesz brytyjskiego glossy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż weszłam z ciekawości aby zobaczyć jak wygląda ich pudełeczko (http://www.glossybox.co.uk/beauty/february_2013/), ale niestety u nich można mieć pudełko tylko przez subskrypcję, czyli tak jak obecnie w Polsce.

      Usuń
  2. Wstyd się przyznać,bo powinnam się cieszyć tym gdzie teraz jestem (no i się ciesze ;) ale też jakoś po głowie chodzi mi wypad do Londynu, ale bym sobie poszła do Camden Town... aj ;)udanej podróży!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, też miałam lecieć do Londynu ale uczelnia mi pokrzyżowała plany -.-

    OdpowiedzUsuń