wtorek, 5 lutego 2013

Dbaj o swoją buzię

Nasz twarz, buzia, face jest czymś co każdy ogląda i pielęgnuje codziennie. Jest to chyba również część ciała którą pielęgnujemy najczęściej i najdokładniej - pilingi, maseczki, kremy, toniki, zmywacze, a do tego cała kolorówka. Na pewno dużo się dzieje i to niemal codziennie.


Każda z nas na pewno dba o swoją buzię, ale chciałam przypomnieć o ważnym zabiegu dla naszej skóry - jej czyszczenie u kosmetyczki. Oprócz kremowania i pozbywania się niedoskonałości skóry, warto czasem również syfy usunąć mechanicznie. Bo w końcu po co nosić ze sobą te wszystkie brudy - lepiej się ich pozbyć i dać skórze oddychać na jakiś czas (warto robić czyszczenie regularnie, wtedy nasza skóra jest grzeczniejsza).

Podczas wizyty u kosmetyczki, nie tylko pozbędziecie się zbędnego bagażu, ale kosmetyczna na pewno też doradzi wam co stosować, aby buzia była jak najdłużej zdrowa. Np. po zimie skóra jest zawsze wysuszona i trzeba zwrócić większą uwagę na to aby ją nawilżyć. Podczas wizyty u kosmetyczki można również dowiedzieć się jakiego rodzaju skóra jest na naszej buzi - aby odpowiednio dopierać kosmetyki do pielęgnacji. Tutaj też było moje wielkie zdziwienie, gdy dowiedziałam się od kosmetyczki że mam skórę suchą lub mieszaną, a przez niemal połowę życia stosowałam kosmetyki do skóry tłustej XD


Tak więc gorąco was zachęcam abyście odwiedziły salony kosmetyczne w ramach wiosennych porządków - również porządek u samej siebie jest ważny. A wizyta na pewno dobrze wpłynie na kondycję twarzy. Ja zdecydowanie widzę efekty jak co jakiś czas chodzę do kosmetyczki. Można powiedzieć że moja skóra się znacznie uspokoiła i coraz rzadziej zdarzają mi się niespodzianki.

Wy też chodzicie regularnie do kosmetyczki?

3 komentarze:

  1. do kosmetyczki nie chodze ale mysle ze niedlugo bedzie taka potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz na jakiś czas tam zaglądam ale nie zawsze mam przekonanie do tego co Panie robią.

    PS mogłabyś usunąc obrazkową weryfikację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zmieniłam weryfikację - nawet nie wiedziałam że miałam włączoną, bo sama też za nią nie przepadam ;P

      Usuń