czwartek, 28 lutego 2013

Oczyszczająca maska drożdzowa Bandi

Od jakiegoś czasu chodzę na regularne wizyty do kosmetyczki, która pomaga mi utrzymać kondycję mojej buzi w znośnym stanie :) Tzn pomaga mi, aby moja buzia miała jak najmniej niespodzianek.

Już kilka razy widziałam, że w swoim salonie oferuje w sprzedaży produkty marki BANDI. Poprosiłam więc ją o poradę, co mogłabym stosować do mojej buzi, aby się uspokoiła i dobrze wyglądała na co dzień. Poleciła mi oczyszczającą maskę drożdżową, która oczyszcza skórę, a zalecana jest zwłaszcza dla skóry  z trądzikiem i ze skłonnościami do niedoskonałości.


Maska jest z serii Young Care, czyli dla "młodej" skóry, ale jest to raczej związane z tym, że to własnie młode osoby mają częściej problemy z niedoskonałościami na buzi.


Aplikacja maski odbywa się poprzez naniesienie "maski" bezpośrednio na twarz - wcześniej umytą żelem, lub wyczyszczoną pilingiem. Maskę kładzie się jak gęsty, ale i wodnisty krem. Minusem maski jest dość silny drożdżowy zapach - ale nie powinnyśmy się tym szczególnie martwić, ponieważ przecież własnie o to chodzi aby drożdże "działały" :D Po nałożeniu maskę trzyma się na buzi około 10-15 minut i zmywa. Bo zabiegu skóra jest bardzo gładka i przyjemna w dotyku.

Zdecydowanie polecam tą maskę, ponieważ jest wydajna i fajnie "uspokaja" skórę na twarzy i na jakiś czas można zauważyć mniej wyprysków. Aplikacja samej maski jest również bardzo poręczna. Maska jest umieszczona w pudełeczku z pompką, dzięki czemu maska się nie marnuje i mamy możliwość aplikowania tyle produktu ile potrzebujemy - nic się nie marnuje. Polecam :)

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tym kosmetyku:)
    Zapytam znajomej kosmetyczki o te firmę.

    OdpowiedzUsuń
  2. również o nim nie słyszałam
    obserwuję i pozdrawiam Malinową koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że kosmetyki Bandi są niezłe ;) Niestety mam duży problem z trądzikiem (chociaż nastolatką już dawno nie jestem) więc muszę się rozejrzeć za tą maską. Szkoda że ten zapach drożdży jest wyczuwalny, ale czego się nie robi dla urody :P

    OdpowiedzUsuń
  4. czegoś takiego szukam....

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam Cię KOchana :)
    http://chabroweoczyani.blogspot.com/2013/03/kolejna-akcja-maliny-rewitalizacja-doni.html :)
    Dopisałam Cię do mojej listy osób otagowanych :*
    Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń