poniedziałek, 11 lutego 2013

szybkie zakupy w biedronce

Zapewne już większość z Was zapoznało się z walentynkową ofertą Biedronki dla Pań, a jak nie to zachęcam (link tu). Można w niej znaleźć przede wszystkim produkty od Eveline, ale także szampony od Garniera, czy żele pod prysznic od Original Source.

I ja się skusiłam na tą promocję. Do mojego koszyka trafiły żele pod prysznic od Origina Source za 10.99. Uważam, że jest to bardzo okazyjna cena, zwłaszcza że w Rossmanie za jeden żel zapłacimy około 8 lub 9 zł!! Ja sama widziałam te żele po raz pierwszy w UK i byłam pewna że jest to jakiś produkt angielski. Jak się jednak niedawno okazało, jest on produkowany w Polsce :) Jestem ciekawa jak się sprawdzą.


Kolejną rzeczą która wpadła mi do koszyka to odżywka Eveline 6w1. Zastąpi ona moją wcześniejszą odżywkę 8w1. Wiedząc, że odżywka 8w1 i diamentowa mają taki sam skład, zakładałam, że i ta będzie miała taki sam - niestety nie miałam jak porównać czy sprawdzić.


Miałam również ochotę na parę innych kosmetyków, jak Peeling do ciała od Joanny czy odżywka do rzęs Eveline, lakiery Eveline (głównie różowe i czerwone kolory). Były również masła do ciała od Perfectym kremy Nivea. Ale tak jak to w życiu bywa trzeba mieć umiar. Już teraz u mnie w łazience stoją chyba 4 żele pod prysznic, a niestety nie kończę produktów z dnia na dzień ;) Tak więc trzymam się zasady, że najpierw skończę jedno a potem kupuję drugie.

2 komentarze:

  1. I jak się sprawdza odżywka z Eveline 6w1? Nigdzie nie mogę znaleźć o niej info, a myślałam żeby ją wypróbować. Mam 8w1 i mimo kilku drobnych wypadków całkiem nieźle się dogadujemy, ale już się kończy, więc zastanawiam się, czy kupić ją raz jeszcze, czy przerzucić się na coś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie widzę różnicy między 8w1 a 6w1, więc wydaje mi się, że jeśli jesteś zadowolona z Eveline to czemu by nie zostać przy niej :) Ale jak masz tylko ochotę to przecież możesz wypróbować coś innego.

      Jeśli chodzi o Eveline 6w1 to widziałam, że jest jeszcze na wyprzedaży w Biedronce, więc może się załapiesz ;)

      Usuń