czwartek, 14 lutego 2013

Żel pod prysznic BeBeauty

Myślę, że każda z nas co jakiś czas wstępuje do biedronki. Może to na zakupy spożywcze, ale czasem też na pewno zahacza o dział higiena/kosmetyka. Czasem można tam coś fajnego znaleźć. A już na pewno ciekawie jest jak są to produkty z drogerii i to w niższej cenie - wtedy od razu w każdej rodzi się łowca (okazji).
Będąc w tym dziale i szukając czegoś interesującego, natrafiłam na żel pod prysznic BeBeatuty Creme- kremowy o zapachu migdałowym, a także z etykietką "soft touch". Do wyboru były również jeszcze dwie inne nuty zapachowe - happy time (pomarańcz) i vitamin touch (jakiś taki kremowy - w sklepie go nie było)

Uwielbiam żele pod prysznic Dove (wszystkie!!), ale aby nie być monotonnym staram się sięgać po inne produkty które można znaleźć na półkach.


Moja opinia: W sklepie zapach migdałów bardzo mi się podobał. Zmieniłam jednak zdanie przy pierwszy myciu. Niestety bardzo trąci chemią i nie kojarzy się z niczym miły.
Niestety konsystencja mnie również rozczarowała. Przypominała mi białą galaretkę. Po wyciśnięciu z tubki żel pozostawał niemal w tej samej formie. Pienienie się też raczej nie znaczące. Owszem myje, ale nie jest to związane z żadną przyjemnością. Jeśli chodzi natomiast o skórę po kąpieli, to nie jest ona ani ściągnięta, ani wysuszona - co stanowi jedyny plus.

Wiem, że produkty marki BeBeauty są niemal stałą częścią asortymentu Biedronki, więc będę starała się z nimi zapoznać od czasu do czasu.

Przez wiele blogerek na pewno polecana jest sól do kąpieli i zamierzam na nią zapolować.
Zaufaniem cieszy się również płyn miclearny (również go posiadam i jestem z niego zadowolona), a także żele do mycia twarzy. Z tego co udało mi się podpatrzeć w internecie, to również co jakiś czas, można kupić produkty do pielęgnacji ciała - masła, pilingi, balsamy. Na nie również myślę, że się skuszę dla samego przetestowania czy mi odpowiadają

A wy macie jakieś sprawdzone produkty od BeBeauty?

3 komentarze:

  1. miałam ten żel i go ubóstwiam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja polecam mleczka do demakijażu, zmywacze do paznokci i płyny miceralne :)
    są strasznie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z płyn miceralnym z BeBeauty bardzo się polubiłam :)

      Usuń